FESYEN KASUT || SIMPAN DALAM ALMARI KACA..BUAT PERHIASAN

Nak tengok kasutkasut yang pelik dan boleh dipandu???jom kita cek satusatu naaa...
Jangan berebut...tak lari de kasutkasut nih...-.-


Kasut yang boleh dipandu dengan laju :-


*Catatan : Sumber dari FCUK

Hah..yang boleh dipandu tu..jangan lah letak dalam almari kaca pula...kang korang kata..aku pula yang suruh..hadoi..pe ke lurus sangat korang nih??

Ke korang nak pakai gak kasutkasut di atas tu?-.-
Pakailaa..kalau terpeliot...jangan salahkan aku ok..
ASSALAMUALAIKUM

--------------------------------

YF : Percaya atau tidak

Comments

Mr. N said…
semakin gila manusia..haha..tp kreatif~
Yulia Fajrin said…
#sembil9n : hahahahha..tahu tak apa..tak mustahil XD
Unknown said…
Fuyoh! Ada style lah ini macam, kata mamak. haha. Kasut pun boleh jadi obsesi :p
Yulia Fajrin said…
#Wan Fakhrul Rin : hahaha..selalu lepak maple la tuh XD
mielaiyana said…
adeii..manusia2...
Yulia Fajrin said…
@mielaiyana : hehoo..biasalah tu XD

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

TAHU TAK JENIS-JENIS DADAH???

Jimat Shopping Raya di Freeport A’Famosa Outlet Melaka