FOLLOWER BERKURANGAN ~~~ TUMBLR



Pergh!!!aku bengang betul la FOLLOWERS aku kat TUMBLR ni...kalau seorang dua yang UNFOLLOW tu..tak apa lah..ni lebih dari 2 bhai!!!uppps!sorry..kalau cakap pasal FOLLOWER kat TUMBLR...aku jadi sensitif sikit.. XD

Apa tah salah aku siap nak UNFOLLOW bagai..tau ar aku dah lama tak REBLOG kat TUMBLR tuh...grrrrrrrrr!!takpe YF..biar orang buat kau...jangan kau buat orang...*nanti aku cek balik...siapa yang UNFOLLOW aku...aku UNFOLLOW balik diorang..mana aci kan..XD

Ishishishish..teruk tul perangai -.-
ASSALAMUALAIKUM!

--------------------------

YF : Ku cium tanganmu, dan kau mengucup dahiku :)

Comments

Marie Christine said…
I have a job that needs to roam around in different cities and countries. I used to face problems as I was not able to post frequently on Tumblr resulting in poor traffic on my accounts. https://blogonauto.com/ came as the only savior of my sinking accounts. Now, I can operate BlogOnAuto from literally anywhere from my phone as it is mobile optimized and also providing cloud service.

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

TAHU TAK JENIS-JENIS DADAH???

Jimat Shopping Raya di Freeport A’Famosa Outlet Melaka