KERUMITAN YANG MELANDA SEORANG PEREMPUAN

Eh..apa yang rumit sangat pasal PEREMPUAN ni??bab pakaian ke???ke bab make up??atau perhubungan??

Hah..mohmoh...kita eja sesama XD

---------------------------------


  • Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu cuba "mengorat" dia..Sebaliknya jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong
  • Jika kamu berpakaian segak, dia fikir kamu cuba untuk menggoda perempuan lain..Sebaliknya jika tidak dia akan kata kamu kekampungan
  • Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu tak pernah dengar cakap dia..Sebaliknya jika kamu berdiam diri, dia kata kamu dah bosan dengan dia
  • Jika kamu lebih pintar dari dia, dia akan cari "point" untuk jatuhkan kamu..Sebaliknya jika dia yang lebih pintar, dia kata "eh!nak melawan pula"
  • Jika kamu share masalah dengan dia, dia akan dengar tapi dalam hati "tu masalah kamu"..Sebaliknya jika tidak, dia tuduh kamu merahsiakan sesuatu daripadanya
  • Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti tidak memahami..Sebaliknya jika dia cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat
  • Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai dan di cop sebagai lelaki penipu..Sebaliknya jika dia ynag ingkari janjinya, dia akan beri 1001 alasan untuk "cover"
  • Jika kamu menyakitinya, kamu dianggap kejam dan dayus..Jika dia yang menyakitimu,itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati

----------------------------------------

Betul tak wahai kaum hawa???hehehehe...ala..lelaki pon lebih kurang juga..ye tak??dahdah..aku tak nak tengok korang menggeleng kepala..memang TIPU itu semua XD
ASSALAMUALAIKUM 

---------------------------------

YF : Belajar dari kesilapan

Comments

jeBateja said…
uikkk.....dusta semata2 tu.....kita org lelaki leh menerima semua nya se adanya.....
Unknown said…
Ahaha. setuju sgt2 lah pasal ni.. btw, knape Header tu? Ada masalah sikit..
Dda Ly said…
hehe kite manusia, mane de yg sempurna..baik lelaki, baik pompan..:)

meh jemput ke rumah...
~schedule tweets~

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

TAHU TAK JENIS-JENIS DADAH???

Jimat Shopping Raya di Freeport A’Famosa Outlet Melaka