KRISDAYANTI HAMIL 2 BULAN?

Hah??Biar betul???Bukan beliau baru bernikah ke pada 20 Mac 2011 ke mengikut artikel di dalam Harian Metro...jadi, macam mana boleh mengandung 2 bulan pula??masuk bulan Mei pun belum lagi tau...


Haish..yang tak tahannya..yang menguaruarkan berita ni...jiran tetangga KD sendiri...even pembantu rumah KD pun tak tahu yang KD ni sudah hamil 2 bulan..hahahahahaha..emang dasar busybody ya..kehkehkehkeh...

Kalau dah gosip tu..memang sekejap je boleh tersebar...yang penting..KD sudah pun selamat bernikah...itu yang paling penting...ye tak??
Malas nak cakap lebih..moga bersama hingga ke anak cucu... C;
ASSALAMUALAIKUM

--------------------------------------

YF : Ku inginkan, pelamin indah

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

TAHU TAK JENIS-JENIS DADAH???

Jimat Shopping Raya di Freeport A’Famosa Outlet Melaka