1 DISEMBER 2012 || WEDDING DAY

Weeehuuuuuu!!! Sanding! Yey sanding! Over kau YF. XD

Sebenarnya, ingat nak datang lepas Zohor. Tapi pukul 2 macam tu baru tunjuk muka kat majlis. Lambat bangun satu hal. Hadiah tak balut lagi. Mata dah bengkak sebelah. Gatal gilaaaaa! -___-"

Then siap-siap nak pergi kenduri. Rushing gila. Hahaha! Kawan-kawan aku semua dah datang. Aiyoooo. -__-"

Yang bestnya, kawan-kawan satu kelas dulu, yang perempuanlah, ada hampir kesemuanya. Lama tak jumpa diorang. :')

Okay, proceed to the pictures, right? ^,^







Selain kawan-kawan yang sedia ada ni, ada lagi yang datang. Tapi tak sempat nak ambil gambar dengan diorang. Sebab diorang nak balik and nak cepat. But I'm really glad to meet them. Yes, I did. :)

Seterusnya, gambar berangan nak bersanding. Hahahahaha! Love it! Like always! :)


Muahahahahha! Over kan YF? Yeah. I know. Kikikiki. XD

Next, my wedding day. Eh. Bye!!! XD

ASSALAMUALAIKUM

-----------------------------------

YF : Black and white.


Comments

Nadya. said…
yulia, mane jumpe jubah simple mcm tu.. sukeee.. tapi, mahal tak? hehehe
Yulia Fajrin said…
@misslily : kan? hehehe. dalam 100++ mcm tu. nak ke? :)
Nadya. said…
ala lupe nak perkenalkan diri. senanye kite ndyaibrhm (name twitter). jadi bunge kejap, dah penat jadik orang. lulz.

100++ ek? untuk orang katik macam kite ni ade ke? beli kat mane? salu jumpe, tapi sume untuk orang tinggi. kalau ade utk org katik, mesti kain dia jenis lycra/cotton yg melekat kt badan tu. susah betul nak cari yg harga murah/berpatutan dan kain selesa/tak melekat utk saiz orang katik mcm kite ni. wuwu
Yulia Fajrin said…
@misslily : faham3. huuuuuu. tkpe, In syaa Allah ada punya. :)

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

TAHU TAK JENIS-JENIS DADAH???

Jimat Shopping Raya di Freeport A’Famosa Outlet Melaka