KENDURI KENDARA SAHABAT HANDAI

Tahun ni, banyak kenduri kahwin kawan yang diadakan. Antara boleh pergi atau tidak. Sajalah nak share gambar-gambar masa kenduri diorang. Yang bestnya tentang kenduri ni adalah boleh jumpa semua kawan-kawan yang jarang ketemu. Best je tengok diorang. Ada yang dah kahwin. Dah beranak-pinak. Okay. Jealous. T.T

 Helmin Othman dan pasangan

Azman dan Fana
 

Shahril dan Lisa


Sahabat handai

Belanja satu gambar diri sendiri. xD


Aku jarang ada baju warna biru. Boleh kira dengan jari. But this jubah one of my favourite. Comel sangat lengan dia. <3 p="">

Doakan saya agar cepat dipertemukan dengan jodoh yang sesuai. Almaklumlah, umur dah tualah katakan. Ihiks! XD

WASALAM

------------------------------------------------

YF : Introvert

Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

TAHU TAK JENIS-JENIS DADAH???

Jimat Shopping Raya di Freeport A’Famosa Outlet Melaka