BERBALOI KE TENGOK FILEM X-MEN: APOCALYPSE?

Pergh! Movie franchise X-Men, X-Men: Apocalypse dah melanda seluruh pawagam di Malaysia! Siapa belum tengok, angkat tangan? *aku! aku!* Hahahahah! Siapa yang dah tengok, jangan cuba-cuba nak bagi spoiler ek? Aku siku nanti! Dah tengok, duduk sana senyap-senyap main batu seremban! Huh! Maghoh ni, maghoh!

Apa? Belum tengok trailer lagi? what???? Alahai. Meh sini. Tengok trailer dulu ya. Haaa. Dia ada tiga trailers tau.


Haaaa! Dah tengok trailer kan? Jom tengok movie review pula by Chris Stuckmann! Dia punya review, boleh tahan juga. Boleh tahan juga maksudnya, dia tengok dari segala sudut. Dari cara pengarahan, skrip, pelakon, plot dan lain-lain lagi yang berkenaan dengan filem. Eh. Siapa plak mat salleh ni? Dia ni, boleh dikatakan movie lover and suka review atau analisis filem dari sudut kaca mata beliau. Sebenarnya, ramai je movie reviewers kat luar sana. Cuma, bezanya, preference masing-masing. Korang boleh search je kat Youtube tu dengan keywords yang sesuai contoh: X-Men Apocalypse Movie Review. Nanti, berlambak-berlambaklah list movie reviews yang dikongsikan oleh para Youtubers.

Ramai pelakon baru yang diketengahkan dalam filem ni. Tapi watak yang sedia ada terutamanya dari filem sebelumnya iaitu X-Men: Days of Future Past, mempunyai tarikannya yang tersendiri.

Watak-watak dalam X-Men: Apocalypse

Tapi! Yang paling aku tak sabar nak tengok ialah watak ni!

Quicksilver

Berbaloi ke tak untuk tengok filem ni, youalls kena tengok sendirilah! Lepas tengok trailers dan movie reviews, baru youalls tengok filem ni dengan mata kepala sendiri. Barulah rasa macam, okay, movie ni blablabla. Baru boleh komen atau kritik. Betul tak? Yeah! Tahu dah. Ihiks!

Yang dah tengok tu, cer comment sikit kat bawah, berbaloi ke idok? Best ke tak best? Haaa!

*Pictures credit to Mr. Google

---------------------------------------
YF: Coming soon

Comments

Unknown said…
Ok nanti nak tengok
YB Shehan said…
xmen best! tapi titew pn x pergi tgk lg. huhuuh

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?